Чищення впускного колектора і каналів ГБЦ горіхом09612355500679447303

Ми обслуговуємо всі марки автомобілів, тому ознайомтеся з нашою послугою і залишайте заявку для запису і консультації.

Illustration

Вирішити цю проблему допомагає чистка методом м’якого бластингу із застосуванням абразиву зі шкаралупи волоського горіха за допомогою спеціального обладнання, за технологією, рекомендованою BMW. Для очищення використовується спеціальний апарат, який під високим тиском подає м’який абразив у зону очищення. Матеріалом для чищення виступає спеціально підготовлена шкаралупа волоського горіха, яка не містить кремнію і представляє з себе екологічно чистий, не токсичний матеріал. Такий метод абсолютно безпечний для двигуна, не пошкоджує робочих поверхонь і не несе ніякої шкоди навіть у разі потрапляння незначної кількості грануляту в циліндри.

Причини і наслідки забруднення каналів ГБЦ і впускного колектора

Сучасні двигуни з безпосереднім уприскуванням мають таку конструкцію, за якої паливо за допомогою форсунки подається безпосередньо в камеру згоряння і паливо-повітряна суміш не омиває впускні клапани, як це було раніше. Водночас, система рециркуляції відпрацьованих газів (EGR) влаштована таким чином, щоб забезпечувати відведення вихлопних газів з картера двигуна (для поліпшення екологічності) і направити їх на допалювання назад у камеру згоряння. Паралельно з газами з картера підхоплюється частина масляної пари і незгорілого палива (яке потрапляє в мастило під час поїздок з непрогрітим мотором). Подається ця агресивна суміш прямо через впускний тракт і впускні клапани. В результаті, у впускних камерах і на клапанах утворюються тверді відкладення. Зі збільшенням шару нагару характеристики паливо-газо-повітряної суміші змінюються, тому що відкладення у впускному тракті і на клапанах займають місце газо-повітряної суміші, просто витісняючи її, і ускладнюють утворення необхідного вихрового потоку.

Можна виділити три основні причини, що призводять до “заростання” впускного тракту:
низька якість палива, його знижене цетанове (або октанове) число, наявність додаткових домішок;подача у впуск вихлопних газів через клапан EGR, що призводить до осідання великої кількості сажі;скидання у впуск надлишків картерних газів через сапун системи вентиляції картера (особливо якщо є проблеми в роботі оливоуловлювачів).На жаль, забруднення впускного тракту дизельних і бензинових моторів з безпосереднім уприскуванням неминуче і власнику просто потрібно бути до цього готовим.

Illustration

Очищення впускного колектора і каналів ГБЦ – як ми працюємо?

Автомобіль заганяється в бокс KanSERVICE, де наші фахівці демонтують дросельну заслінку і впускний колектор разом з форсунками, відкриваючи доступ до впускних клапанів і камер, усередині яких вони знаходяться. Усі відкриті отвори закриваються від можливого потрапляння сторонніх часток. За допомогою спеціального обладнання – подрібнена шкаралупа подається під тиском у впускні камери і до клапанів, очищаючи їх від відкладень і нагару. Метод нагадує піскоструминну обробку, однак, дрібні частинки шкаралупи не пошкоджують метал, не залишають абсолютно ніяких слідів впливу, і працюють тільки з відкладеннями. Зрозуміло, обробка відбувається тільки в положенні повністю закритих клапанів. Хоча на деяких моторах BMW – чистка відбувається з напів-відкритими клапанами. При цьому після запуску – залишки шкаралупи безслідно вигорають, не завдаючи шкоди ні автомобілю, ні екології. Відпрацьовані гранули волоського горіха разом з відкладеннями безперервно видаляються з циліндра під час роботи, після обробки всі залишки – видуваються стисненим повітрям. Чистота в циліндрах контролюється за допомогою ендоскопа. Після закінчення процедури збираємо все в зворотному порядку.

У результаті очищення клапанів:
Будуть усунені пропуски запалювання і нерівна робота силового агрегату;Двигун запрацює на повну силу і відновить заводську потужність;Покращиться відгук на педаль газу;Зменшиться витрата палива;Збільшиться ресурс двигуна і надійність його роботи;Власники машин з АКПП звертають увагу на більш плавну роботу коробки передач.